آیا نماشویی ساختمان نیاز به تخصص خاصی دارد؟
نوشته شده توسط : admin

تمیز کردن قسمت بیرونی بنا یا به نوعی نماشویی ساختمان نیاز به تخصص فراوان دارد. نماهای بیرونی مانند نمای سنگی، سنگ مرمر، کامپوزیتی، انواع پوشش ها و رنگ ها هرکدام برای شستشو و نظافت نیاز به مواد مختلفی دارند که این مواد می توانند شیمیایی یا ارگانیک باشند که بر روی سطوح مختلف باید به صورت جداگانه ارزیابی شوند. محصولات شیمیایی مورد استفاده بایستی از میان محصولاتی که گواهینامه تائیدیه موسسه استاندارد ایران را اخذ کرده اند، انتخاب شوند. زیرا اگر مواد یا روشی نادرست را برای نماشویی ساختمان یا تمیز کردن نمای بیرونی انتخاب کنید، احتمال آسیب دیدگی برای سطوح نمای شما بسیار بالا خواهد بود

 

نماشویی ساختمان هر چند وقت یک بار انجام می گیرد؟

با توجه به تحقیقات انجام شده و تجربه ما، نماشویی ساختمان فرآیندی است که بایستی ۲ بار در سال انجام بگیرد تا نمای ساختمان شما در بهترین فرم خود بماند. زیرا نما باید در مقابل آسیب ها و خوردگی ها تحت مراقبت قرار داشته باشند. نماشویی ساختمان توسط یک تیم مجرب و حرفه ای این اطمینان را می دهد که نمای ساختمان شما در برابر تمام شرایط آب و هوایی در مقاوم ترین حالت خود قرار بگیرد و علاوه بر حفظ زیبایی بصری مربوط به نمای سازه، از نمای شما در برابر آسیب های احتمالی نیز محافظت بعمل آید.

 

آیا نماشویی ساختمان کاری پر خطر و پر ریسک می باشد؟

علاوه بر مباحث مطرح شده در مورد تخصص مرتبط با نوع نماشویی ساختمان ، به دلیل پر خطر بودن این فرآیند، سیاست های کاری و تخصص های مطروحه در مورد مباحث امنیتی کارکنان بسیار حائز اهمیت است و افرادی که این کار را انجام می دهند، حتما بایستی دوره های مربوط به کار در ارتفاع را گذرانده باشند تا امنیت خاطر کامل را بوجود آورند. استفاده از تکنیک های اجرایی درست نماشویی ساختمان یا کار در ارتفاع منجر به نتایج فوق العاده در مدت زمان کم خواهد شد. اما مانند هر شغل دیگری امکان وقوع حوادث در این حوزه نیز وجود دارد برای این موضوع نیز حتما بایستی چاره ای اندیشیده شود. در همین راستا بیمه افراد شاغل در حوزه نماشویی ساختمان بسیار مهم است.
گروه تخصصی کارویس با تجربه کاری و پرسنل آموزش دیده این اطمینان را به شما می دهد که کار شما را در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد. ضمنا تمامی پرسنل شرکت تحت بیمه مسئولیت مدنی قرار دارند و در یکی از بندهای قراردادی که بین طرفین پروژه برای نماشویی ساختمان به امضاء می رسد به این موضوع اشاره شده است که کارفرما هیچ گونه مسئولیتی در قبال حوادث احتمالی نخواهد داشت. همین حالا با مجموعه کارویس تماس بگیرید و نمای ساختمان خود را با قیمتی مناسب و با بهترین روش نماشویی، زیبا و شیک نمایید.
 




:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: